تالار گفتگو ستاره‌شناسان

نسخه‌ی کامل: پیشنهادها و انتقادات از انجمن و اعضا
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
[COLOR="#0000FF"]
Parastoo نوشته: باسلام.
این سوژه برای پیشرفت بهتر تالاره. اما دوستان این اصلاً دیدیه نمیشه.

[B]سلام


دیگه بستن و ادامه سوژه واسه من یکی مهم نیست . هدف چیزه دیگه ای بود که یه جور دیگه ازش برداشت شد . فقط همین اندازه میگم این بد نیست که به جای فرار از مسائل با مسائل برخورد کرد . قرار نیست ما همو تحمل کنیم چرا که در نهایت روزی این تحمل سر خواهد آمد . قرار نیست از مسائل فرار کنیم وقتی در نهایت امر با مسائل روبرو خواهیم شد . فرهنگ گفتگو و بحث را باید به جای فرهنگ دعوا و ستیز جا انداخت . قرار نیست روبروی هم بنشینیم بلکه قراره در کنار هم بنشینیم و این علم رو با هم دنبال کنیم . قرار نیست بخاطر ترس از ایجاد دعوا و ستیز از گفتن انتقاد طفره بریم . کمی عمیق تر نگاه کنیم .
قرار بود تاپیکهای علمی بحث خودشون رو دنبال کنند و اگه پیشنهاد های خوب و یا انتقادهای سازنده ای باشه اینجا عنوان بشه . این به این خاطر بود که دیگر تاپیکها خالی از بحثهای متفرقه باشن . همینجوریش هم تا همین اندازه من مطمئن هستم از این به بعد خیلی بیشتر رعایت خواهد شد . و نتیجتا بد نخواهد بود .
قرار نبود من یا جناب REGULUS یا هر شخص محترم دیگه ای درگیر بشیم. regulus عزیز من با شما دشمنی و دعوائی ندارم فکر کنم هر دوی ما به اندازه کافی بزرگ شده باشیم .
در نهایت اگر ایجاد این سوژه یا پست به شخصیت کسی لطمه ای وارد کرده خالصانه معذرت میخواهم . [/COLOR][/B]
ali_solo_ejay نوشته: من هم از سراب تشکر میکنم که با این پستشون به همه چیز خاتمه دادن که بزرگواری زیادی کردن. هر چند که شکسته نفسی کردن.
امیدوارم این تاپیک به کلی فراموش بشه و باز هم درخواست میکنم که تمام پستهای نامربوط پاک بشه تا همه فراموش بشن.
امیدوارم این تجربه ای باشه که دیگه همچین اتفاقاتی نیافته و همه دوستان مثل قبل در این تالار حضور پررنگ داشته باشید.

چه پایانی !!
دوباره شروع شد. این تاپیک هم نبندید. به نظر من پست هاشو پاک کنید...
چون اگه ببندیم دوباره تو یک تاپیک دیگه بحث میکنند. خوبه اسم این تاپیک اینه پیشنهاد ات و انتقادات از انجمن و اعضا . خب دیگه این قدر دوستان گفتن اینجا انتقادی صورت نگرفته؛که یکبار یک انتقاد موجب دعوا شد.
امیدوارم این دعوا زودتر تموم بشه.
دعوائی نیست آقای ادیب
من پرچم سفید به نشانه تسلیم نشون میدم Wink
[COLOR="#0000FF"]سلام
چرا تسلیم ؟ مگه مهاجمی وجود داره ؟ اگه باعث رنجش شما شدم عذر میخوام . [/COLOR]
mars نوشته: دعوائی نیست آقای ادیب

تا حدودی بود. اما حالا دیگه فرقی نمی کنه . خواستم بگم خوش حالم این بحث خاتمه یافت...
[COLOR="#0000FF"]یه پیشنهاد
دوستان محترمانه اگه میدونیم توی این قضایا حرفهامون نه تنها کمکی به حل مسئله نمیکنه بلکه ممکنه مسائل رو پیچیده تر و مبهم تر کنه یا اینکه از راه نرسیده مثل دوست عزیزمون ( ونوس ) فقط با یک نگاه سطحی بخواهیم موارد رو بررسی کنیم شاید جریان رو از مسیرش دورتر و به سمت مشاجره بکشونیم که کار پسندیده ای نیست . اینکه پستها پاک بشن یا نشن یا این جور بحثها رو بگذاریم اونائی که در راس کار قرار داده شده اند تصمیم بگیرن . البته تو را به جان هر کسی که دوست دارید به کسی بر نخوره به صورت کلی گفتم . به عنوان برادر کوچک شما چند درخواست کوچولو دارم .......
توی تاپیکهای علمی از ابراز مطالب خارج از بحث و مباحثی که در اون سوژه جایئ ندارن جدا بپرهیزیم .
اگر بحثی پیش میاد در صورتیکه نمیتوانیم کمک کنیم آتیش را هم تندتر نکنیم .
ادب را سر لوحه نوشته هامون قرار بدیم .
اگر از ما انتقادی میشه در صورت منطقی بودن بپذیریم .
رعایت حقوق دیگران را بنمائیم .
در این راستا هر کس به موارد منطقی دیگه ای هم میخواد اشاره کنه ما گوش خواهیم داد .
قربان همگی برادر کوچک شما [/COLOR]
سلام جناب مارس
کاملا با شما موافقم حق با شماست با اینکه معترض من شدید اما احساسم میگه اشتباه کردم . ولی من از راه نرسیدم و اعتراض کنم خیلی وقته که مطالب را دنبال میکردم . ولی از آنجایی که انسان فهیم و آگاهی هستید حرف شما را کاملا قبول کرده و به شما تبریک میگویم . چون میدانم هدف والائی را دنبال میکنید فرهنگ سازی در اجتماع به اندازه خود فرهنگ نقش داره . حق با شما بود و سعی میکنم تکرار نشه اگر باعث دلخوری بعضی از دوستان شدم عذر خواهی میکنم . ممنونم ( در ضمن شکسته نفسی هم نمیکنم کاملا به شما حق میدم ).
من هنوز که هنوزه به تالار عدت نکردم یکم شلوغه
من از امروز ميخوام تلاش کنم که کمتر از واژه های عربی توی سخن گفتن و نوشتنم استفاده کنم. و به جاش جايگزين های فارسی رو به کار ببرم. پيشنهاد ميکنم کاربرای تالار هم در جايگاه يه ايرانی همين کارو کنن. سپاس گزارم Smile