تالار گفتگو ستاره‌شناسان

نسخه‌ی کامل: نقد جدی بر observer
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2
جناب جعفری زاده من نمیدونم شما چه مشکلی با اسمان شبی ها دارید .... ولی این رو میدونم که هدف از اینکه توی این تالار عضو شدم این بوده که یه چیز تازه در مورد نجوم یاد بگیرم یا اینکه حداقل یاد بدم.
خبر انتشار ماهنامه بین المللی آسمان شب به شما یا فروشگاهتون چه آسیبی میتونه بزنه ؟
در عوض اگه یه فرد تازه وارد با خوندن این خبر و تهیه این ماهنامه شاید وارد دنیای نجوم بشه و خیلی از سوالاشو توی اون مقاله ها پیدا کنه

من اعضای آسمان شب رو نمیشناسم و هیچ تبلیغی نمیکنم ولی من طرفدار ایدئولوژی هستم.
اسمان شب و ایران اپتیک باید تو فروش محصولات باهم رقابت داشته باشن و طبیعی هم هست ولی توی پیشبرد اهداف نجوم به نظر من نه , بلکه باید در کنار هم باشن.

منتظر جوابتون هستم ...

مهمان

دوست عزیز
شما بی دلیل شروع به طرح موضوعی کردید که به هیچ وجه به شما مربوط نیست. بهتر است به جای درست کردن مشکل به کار علمی خود بپردازیرد.
اما در مورد موضوع رقابت : اینجا تالاری است که از سال 1380 تاکنون فعال است و تمایم پشتیبانی آن از راه فروشگاه ایران اپتیک است و در قوانین آن تبلیغ برای فروشگاه های دیگر در صورتی امکان دارد که با هماهنگی مدیر تالار باشد.
آیا شما دارید هزینه ای برای این تالار می دهید؟ آیا شما از پشتیبانی فنی این سایت خبر دارید؟ آیا شما از هزینه های هاست و دامنه و دیگر پروژه ها خبر دارید؟

بنابر این بهتر است به کار علمی خود ادامه دهید در غیر این صورت جوابی دیگر برای شما خواهم داشت. حد و حدود خود را بدانید تا همیشه به شما احترام گذاشته شود.
اتفاقا از قیمت های هاست و دامین و طراحی خبر دارم , چون خودم یه شرکت دارم که کارش فروش لوازم کوهنوردی و ایمنی است و وبسایت رو خودم با دست خالی 4 سال پیش راه انداختم.

درسته مشکل شما به من مربوط نمیشه ولی از همون ابتدای عضویت من در تالار همه ی پست هام با احترام به طرف مقابل بوده و سعی کردم نهایت ادب ( ادب ) رو در مورد دیگر اعضا و مدیر داشته باشم.
خبری که من پست کردم فقط حاوی یه عکس از صفحه اول ماهنامه بین المللی آسمان شب و تیتر مقالات داخل اون بود که همه با لحن خبری بود و من هیچ اشکالی ندیدم و هدفم هم اطلاع رسانی بود نه علمی , ولی متاسفانه حذف شد.

در مورد هزینه ها هم من حاضرم هزینه عضویت خودم رو بپردازم. البته فقط در مورد خودم می گم.

مهمان

در مورد موضوع اول : که هزینه ها است. هزینه ی هاست این سایت هر ماه برابر با 102.000 تومان است، چون اختصاصی است. پس این موضوع را بازهم می گویم که دلیل ندارد که هر کسی در اینجا تبلیغ کند. در مقابل تبلیغ باید هزینه آن را بدهد. این قانون تمامی سایتها است.

در مورد هزینه‌ی کاربری : کسی از شما پولی نخواسته و نخواهد خواست. اما این دلیل نمی شود قواین تالار که گفتگو وتبادل نظر است را زیر پا بگزارید.

خبری که شما ارسال کردید در جای مناسبی نبود و مناسبتی هم با تالار نداشت.
منم یه نقد دارم

اونم اینه که سایت ایران اپتیک اصلا توضیحاتش کامل نیست قیمتاش به روز نیستند مشخصات محصولاتو کامل ننوشته توعکسش پایه eq6 ولی توضیح داده eq5 و...

از آقای جعفریزادی درخواست دارم به سایتشون بیشتر برسن و اطلاعاتشو کامل تر کنند و .....

وهمچنین تمام محصولات فروشگاه را در سایت معرفی کنند

یکمی هم تخفیف بدین هم بد نیستا :wink:
شما با یک تماس می تونید یه مشاور مجانی و تخصصی و خلاصه شده بگیرید . Big Grin
درسته ولی منظور من خود سایته شاید تا خرید محصول بوجه و نظرمون صد دفه عوض بشه ماکه نمیتونیم همش تلفن بزنیم و همش مزاحمت ایجاد کنیم اینجوری هم کارماسخت میشه هم هزینمون زیاد میشه .

مهمان

درود بر شما

اینجا نقدی بر بنده بوده نه بر فروشگاه. ضمناً فروشگاه موسسه است و دارای ساختار داخلی و شما نیازی نیست برای آن تعیین کنید چه چیزی می خواهد و چه نمی خواهد. تخفیف را هم در شرایط خاص فروشگاه خواهد داد.

من هنوز منتظر جواب دوست عزیزمان از زنجان هستم که چطوری به خودشان جرأت داده اند و نادانسته مطلبی را گفته اند؟
سلام
بنده محمد رحیمی هستم از عضو شورای سردبیری ماهنامه اسمان شب
چون خبری که منتشر شده و احتمالا حذف شده را ندیدم و نمیدونم دوست عزیزم چی نوشته بودن که خسرو عزیز با صلاحدیدش تذکراتی داده فقط اینجا ثبت نام کردم که توضیحاتی را خدمت دوستان بدهم.

ماهنامه آسمان شب موسسه اسمان شب نیست. ماهنامه اسمان شب شاید نامی شبیه به موسسه اسمان شب در تهران داشته باشه اما باید بدونید نام درست موسسه آسمان شب این هست " موسسه طبیعت آسمان شب " پس اینها ارتباطی به هم ندارن.
دوم این که بنده به عنوان یکی از همراهان ماهنامه آسمان شب باید بگم انتشار این ماهنامه یا هر نشریه ای ابدا کار صرفا تجاری نیست. معمولا رسم این هست که وقتی نشریه ای کتابی و نوشته ای چاپ میشه یکی از کمک های خبرگزاری ها و سایت های خبری و رسانه ها به اون نشریه برای دوامش نشر خبر انتشار اون هست. به نظرم بهتره همه با دید کمک به دو نشریه فعلی نجومی کشور سعی کنیم با یاری رسوندن به اونها دوام شور و نشاط نجوم در ایران را بیشتر و بیشتر کنیم. کار بسیار سختیه تولید محتوا و هزینه های سنگین چاپ. بنده به عنوان عضوی از خانواده ماهنامه اسمان شب باید بگم همت مسولان آسمان شب از خود گذشتگی عدم جو سازی و بی طرفی و سرمایه گذاری عظیم مادی و معنوی که سعی کردن تا حالا داشته باشن قابل احترام هست و همه باید از اونها حمایت کنیم. این ذهنیت را برای ماهنامه نجوم هم دارم که از شماره 1 اون رو خوندم و به همت و زحمات اون دوستان هم باید احترام گذاشت. پس به نظر من و با رعایت احترام به همه دوستان و به خصوص خسرو عزیزم باید بگم نشر خبر انتشار ماهنامه یا کتاب یا هر دست نوشته ارزشمندی حداقل کمکی هست که ما میتوانیم به آن نشریه بکنیم.
البته نظر مدیر سرمایه گذار و راهبر مجموعه سایت های مرتبط با سایت اسمان شب ایران شرط هست و دوستان باید با احترام به نوشته های مدیر بحث کنن.
جالب اینجاست که اقای جعفری زاده دوست عزیزم یکی از کسانی هست که در دو شماره به کمک ما اومد و عکسهای ارزشمندش رو به ما داد برای چاپ. پس مطمئن هستم آقای جعفری زاده هم هدفش کمک به ادامه فعالیت آسمان شب هست و علاقمند به اطلاع رسانی نجومی و شاید فقط ملحوضاتی برای انتشار تبلیغات دارد که آن هم قابل احترام هست.به هر حال باید قدر فعالیت آقای جعفری زاده و راه اندازی چند سایت ارزشمند و ایجاد فضایی برای بحث و تبادل نظر را در این وضعیت اقتصادی بد را دانست با توجه به این که بنده هم دستی بر آتش دارم و میدانم گرد اوری چنین خدماتی هزینه بر هست از زحمات ایشون قدر دانی میکنم .
-----------------
محمد رحیمی عضو هیات دبیران شاخه آماتوری انجمن نجوم ایران عضو شورای سردبیری ماهنامه اسمان شب . مدیر سایت آسمان پارس
با سلام به همه ی دوستان
همه ی ما تو یه راه گام بر می داریم و یه هدف داریم که اونم کمک به پیشرفت علم نجومه.
خیلی ناخوشایند و نا مطبوعه که بزاریم مسائل مادی و اقتصادی هدف والای ما که همون پیشرفت علم است رو تحت الشعاع خودش قرار بده.
افرادی مثل خسرو جعفری زاده و آقای رحیمی که از هزینه ی شخصی سایت هایی رو راه اندازی می کنن تا فقط اطلاع رسانی کرده باشن ، مطمئنا دید بسیار باز و روشنی دارند که همچین مسائلی مثل چشم و هم چشمی و رقابت نا سالم و خراب کردن سوابق و فعالیت های دیگران در خط مشی آنها جایی ندارد.
اگر آقای جعفری زاده اون پست رو حذف کردن مسلما دلیلی داشتن .
جالبه که این خسرو بود که اولین بار خبر انتشار این ماهنامه رو به من داد.
اگر هم مسئله ای هست ، ما نباید به اون دامن بزنیم و مسلما مشکلاتی که بین افراد و موسسات به وجود می یاد ، بعد از مدتی به صورت داخلی حل میشه.
از دوستان درخواست می کنم این بجث رو همینجا تمام کنیم.
با تشکر از همه
صفحات: 1 2