تالار گفتگو ستاره‌شناسان

نسخه‌ی کامل: باشگاه نجوم مرکز علوم و ستاره شناسی تهران
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
باشگاه نجوم مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با حمایت مرکز علوم و ستاره شناسی تهران و مدیریت علمی آن از حدود یکسال پیش با هدف تبادل اطلاعات و اخبار نجومی و انتقال عادلانه ی این علم به عموم علاقه مندان به نجوم آغاز به کار کرده است.در حال حاضر باشگاه نجوم چهارشنبه ی اول هر ماه، در سالن کهکشان مرکز علوم و ستاره شناسی تهران واقع در نیاوران تهران برگزار می شود.این برنامه شامل؛ سخنرانی علمی، رصد آسمان، پخش تصاویر و اعلام اخبار و رویدادهای نجومی می باشد.
خرسندیم که با حمایت های مسئولین و تلاش بی قفه توانسته ایم به اهداف تعیین شده دست یابیم و این برنامه را به سطحی مقبول و شایسته برسانیم.
از علاقه مندان و افراد فعال و مستعد برای شرکت در این برنامه دعوت به عمل می آید.


[عکس: ivqxu08fhhkavyc09f8v.jpg]
تالار کهکشان مرکز علوم و ستاره شناسی تهران (محل برگزاری باشگاه)

از این پس کلیه ی برنامه ها و فعالیت های مرتبط با باشگاه نجوم مرکز علوم و ستاره شناسی در این تاپیک اعلام می شود. همچنین دوستان می توانند نظرات و پیشنهادات خود را از طریق همین تاپیک بیان کنند تا در برنامه ریزی ها لحاظ شود.
شرح برنامه ها، اخبار و گزارشات باشگاه نجوم متعاقباً اعلام خواهد شد
.


موفق و پیروز باشید
معین پناهنده
21 دی ماه 89
سلام!
اگر از این طریق ما رو هم ازاین موضوع و جزئیات برنامه ها آگاه کنید خیلی خوب می شه!
راستی یادش به خیر اون موقع هایی که "برنامه ی آسمان شب" در مرکز و در این سالن ضبط می شد! یعنی می شه باز هم این اتفاق بیفته ؟! :oops: :| :roll:
باشگاه نجوم مرکز علوم و ستاره شناسی تهران
باشگاه نجوم مرکز علوم و ستاره شناسی تهران چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۸۹ در سالن کهکشان مرکز علوم و ستاره شناسی، از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۰ برگزار خواهد شد.



شرح برنامه های این باشگاه :
۱- سخنرانی محمد حسن شجاعی با موضوع اخبار آسمان بهمن ماه و رویدادهای ماه
۲- سخنرانی شهرام طالعی با موضوع سیاهچاله ها
۳- پخش فیلم و تصاویر نجومی
۴- سخنرانی فاطمه محمودی با موضوع دنباله دار ها
۵- سخترانی معین پناهنده، مسئول باشگاه نجوم مرکز علوم و ستاره شناسی تهران
۶- رصد آسمان با یکی از بزرگترین و مجهزترین تلسکوپ های عمومی ایران در رصدخانه ی مرکز علوم و ستاره شناسی تهران



درباره باشگاه نجوم مرکز علوم و ستاره شناسی تهران

باشگاه نجوم مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با حمایت مرکز علوم و ستاره شناسی تهران و مدیریت علمی آن از حدود یکسال پیش با هدف تبادل اطلاعات و اخبار نجومی و انتقال عادلانه ی این علم به عموم علاقه مندان به نجوم آغاز به کار کرده است.در حال حاضر باشگاه نجوم چهارشنبه ی اول هر ماه، رأس ساعت ۵ بعد از ظهر در سالن کهکشان مرکز علوم و ستاره شناسی تهران واقع در نیاوران تهران برگزار می شود.این برنامه شامل؛ سخنرانی علمی، رصد آسمان، پخش تصاویر و اعلام اخبار و رویدادهای نجومی می باشد.
خرسندیم که با حمایت های مسئولین و تلاش بی قفه توانسته ایم به اهداف تعیین شده دست یابیم و این برنامه را به سطحی مقبول و شایسته برسانیم.
از علاقه مندان و افراد فعال و مستعد برای شرکت در این برنامه دعوت به عمل می آید.