تالار گفتگو ستاره‌شناسان

نسخه‌ی کامل: کمک بابت خرید دوربین 70*15
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام دوستان خواستم ببینم تو دوربین های این مقیاس ایا محصول صاایران بهتره یا نایت اسکای لطفا کمک کنید ضروریه؟
سلام
من با دوربین دوچشمی 70*15 صاایران کار نکردم ولی تا جایی که شنیدم این دوربین ها از نظر بدنه و مکانیک خیلی خوب نیستند.یعنی شاید از لحاظ اپتیکی خیلی با نمونه های دیگه فرق نکنند ولی از نظر کیفیت بدنه و اسنحکام در مقابل مدل نایت اسکای ضعیف ترند.من خودم یک 50*7 صاایران داشتم و متاسفانه با یک کم بی احتیاطی که کردم از هم خطی خارج شد.از لحاظ قیمتی هم فکر نکنم فرق چندانی داشته باشند.پس بهتره سراغ نایت اسکای برید و صد البته بهتره دوربین 80*20 رو تهیه کنید.
درود بر شما

دوربین های دوچشمی در بازار جهانی توسط چند شرکت خاص در چین تولید می شود. شرکتهایی مانند یونین، باراسک، اوبرورک و ... که همگی دارای کیفیتهای مناسبی هستند. اما بستگی به خریدار آنها در ایران دارد. من تعدادی از این دوربین ها را برای فروش در فروشگاه خود ( IranOptic.ir | فروشگاه تجهیزات نجومی، خرید تلسکوپ، دوربین دوچشمی، نرم افزار، طراحی رصدخانه ) وارد ایران کردم که از نظر کیفیت برخی از آنها بسیار متفاوت است. اما در مورد صا ایران، این شرکت دوربنی های دوچشمی متعددی دارد که می توانید برای دیدن آنها سفری به اصفهان داشته باشید.
در مورد نایت اسکای. این برند ( مارک ) یک مارک داخلی است که توسط یکی از فروشگاه ها بر روی دوربین زده می شود . اما شرکت تولید کننده اصلی در چین قرار دارد که کیفیت آنها در حد مطلوب و قابل قبول است.