تالار گفتگو ستاره‌شناسان

نسخه‌ی کامل: روز نجوم !!
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام ذوستان
من نسرین هستم از شاگرد های رصد خونه زعفرانیه ، می خواستم با باز کردن این تاپیک هر کدوم از گروه ها یا افراد بر نامه هاشونو برای این روز بگن...
8O

مهمان

در این روز در چند منطقه اهواز مانند پارک ساحلی و فلکه کیانپارس برنامه با تلسکوپ 6 و 8 اینچی داریم..... البته با همکاری آموزش و پرورش و............. :oops: :wink:
ma ham dar tehran dar majmue ye khodemuun jashn darem ba telescope etx125 2add 2cheshme va ye k mini telescope 4 inchi
بچه های رصد خونه هم امسال مثل هر سال برنامه دارن ... پر بار تر و جذاب تر...
احتمالن در ساختمان اصلی کانون پرورش فکری در خیابان حجاب ....
ما بر نامه چیدن دومینوی ستاره شناسیی داریم و رصد خورشید و ماه و نقاشی کودکان و اسلاید شو و غرفه معروف به من بگو چه خبر که امسال به من بگو چرا و همین طور جوک های ستاره شناسیی اضافه شده ...و یک سری برنامه های جانبی مثل کیک ستاره شناسی و غیره که انشالاه گزارش کاملش رو براتون می نویسم :wink:
سلام
بعضی از بچه های رصد خونه زعفرانیه که همگی ما عضو Persian Sky هستیم قراره که به مرکز علوم و ستاره شناسی تهران بریم. با دوتا تلسکوپ 4.5 اینچ و یک 8 اینچ مید و یک 12 اینچ مید. برنامه های مرکز به شرح زیر است:
پخش عکس-آموزش صورت فلکی ها زیر گنبد آسمان( آسمان نما) - پاسخ گویی به سوالات شما و برنامه رصد سیارات و اجرام اعماق آسمان. در ضمن برنامه رصد خونه زعفرانیه در خیابان حجاب هست!!
روز ستاره شناسیه سال 86 می‌خوایم یه جشنواره برگزار کنیم توی سازمان فضایی!
البته هنوز خبرش قطعی نیست ولی احتمالش بیش از 90 درصده!

این جشنواره مربوط به سایتها و وب‌لاگهای ستاره شناسیی فضایی میشه. می‌خوایم به بهترین‌ها جایزه بدیم و این کار رو هر سال ادامه بدیم.

اگه کسی یه گروه ستاره شناسیی و یا یه وب‌لاگ و یا یه سایت می‌شناسه حتما به من خبر بده تا توی جشنواره شرکت بدیمش.ایمیل من رو هم که همه دارین!

ایمیل من همین اسم من توس سایته! و در یاهو دات کام! :wink:

مهمان

طرحه شما بسیار جالب است. من از این طرح حمایت می کنم و هر کمکی که به خواهید انجام خواهم داد Smile