تالار گفتگو ستاره‌شناسان

نسخه‌ی کامل: حقیقت شاید این گونه باشد !!؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام بچه ها
نمی دونم چرا این فکر به ذهنم اومد
شاید خیلی خیلی مسخره باشه اما به فکر کردن در موردش می ارزه !
همونطور که می دونید طالع بین های هزاران سال قبل وضعیت ستارگان و آسمان رو در سرنوشت انسان ها دخیل می دونستند
و امروزه این مسئله بطور کامل رد شده و حتی فکر کردن بهش هم مضحک میاد

اما امروز من تصمیم گرفتم این سوژه رو ایجاد کنم و بگم یکبار دیگر ما هم شک کنیم که شاید وضعیت این ستارگان و اجرام آسمانی بزرگ در سرنوشت ما تاثیر گذار باشند !
یادمه می گفتن بال زدن پروانه توی این ور جهان در بارش بارون در اون ور جهان تاثیر داره
شاید این تاثیر هم در سرنوشت وجد داشته باشه ؟

لطفا نظری ندارین مسخره نکنید :lol:
واقعا هم تاثیر داره من شنیدم که راجع به این موضوع , علمی وجود داره که البته در گذشته بیشتر بهش پرداخته میشده تا الان
مهم تر از همه این هست که این موضوع و سر درآوردن از اون کار هر کسی نیست
به خاطر همین بعضی افراد سودجو ازش استفاده میکنند و مردم بین واقعیت یا دروغ بودن این موضوع شک کردند و کلا گذاشتند کنار و رد شد.
پس ممکنه این علم واقعا وجود داشته باشه
منم یادمه توی یک مجله علمی خوندم (متاسفانه یادم نیست کجا، شاید اطلاعات علمی، شایدم اخبار علمی...) که در هر ماه خاص وضعیت اجرام آسمانی به گونه‌ای کاملاً متفاوت بر نحوه شکل گیری سلولهای جنین در رحم مادر تاثیر گذارند و همین امر سبب تفاوتهای شکل گیری اشخاص مختلف در هنگام تولد در ماهای مختلف است. اساس تحقیق کاملاً علمی بود.

من شخصاً به دلایلی مشاهدات فراوانی که دیدم نمی تونم بگم این نظریات کاملاً مطرود و خرافه باشه. درسته که خرافات و سودجویی و دروغ و دقل بازیهای زیادی بدلیل طبیعت تاثیر گذاری زیاد آن وارد این حیطه شده اما اینم بگم که مثلاً خود علم فیزیک نیز براساس مشاهدات و سپس نظریه پردازی برای توجیه آنها تا این حد پیشرفت کرده است. مگه غیر از اینه؟
نظریه‌های علمی صرفاً براساس خلاقیت ذهنها و بگونه‌ای هماهنگ با پدیده‌های مشاهده شده ارایه می‌شوند و خیلی از اونها هم بعد از یه مدت مشخص میشه که اشکال داشته و نیاز به اصلاح دارند و یا اصلاً طرد می‌شوند.

این همه مطلب در مورد طالع بینی نمی‌تونه کاملاً خرافه و مطرود باشه. اگر اینطور بود تا این حد پیش نمی‌رفت و اشخاص رو به خودش جذب نمی‌کرد. منتها متاسفانه درصد خرافات و تعقل گرایی غیر منطقی و غیر علمی در اون زیاده.
این که میگن زمان قمر در عقرب ازدواج نکنین هم شاید به همین موضوع برگرده !