تالار گفتگو ستاره‌شناسان
  • سردر
  • جست‌و‌جو
  • لیست اعضا
  • راهنما
مهمان عزیز خوش‌آمدید. ورود عضــویت
ورود
نام‌کاربری:
رمزعبور: فراموشی رمزعبور
 
تالار گفتگو ستاره‌شناسان › عکاسی آسمان شب › عکاسی خورشید، ماه و سیاره‌ها › تصویر سیاره مشتری
نتایج نظرسنجی

خرید و فروش تلسکوپ

0912 022 8419

ایران اُپتیک


آیا تصویر خوبی از سیاره مشتری گرفته ام؟
خیلی خوب
100.00%
2 100.00%
بد نیست
0%
0 0%
بد
0%
0 0%
مجموع: 2 رای 100%

خرید و فروش تلسکوپ

0912 022 8419

ایران اُپتیک

  • تماس با ما
  • AstroTalk
  • بازگشت به بالا
  • حالت آرشیو
  • پیوند سایتی آراِس‌اِس
زمان کنونی: 06-24-2026، 12:12 PM تــرجمـه شده توسط: Www.My-BB.Ir و iora.ir
قدرت گرفته از: MyBB, © 2002-2026 MyBB Group, Translate By: My-BB.Ir.