![]() |
|
خرید تلسکوپ از تولید کننده ایرانی - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html) +--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html) +--- موضوع: خرید تلسکوپ از تولید کننده ایرانی (/thread-2606.html) |
خرید تلسکوپ از تولید کننده ایرانی - XT8 - 01-24-2015 چشم اولین فرصت مطالعه می کنم و خدمتتون عرض می کنم دوست خوبم. خرید تلسکوپ از تولید کننده ایرانی - Mostafa United - 06-11-2015 منم اگه قیمت برام تفاوتش محسوس باشه ( 40 درصد ارزونتر )ایرانی میخرم البته به شرط اینکه : 1- کیفیت ظاهری تو ذوق نزنه 2- خدمات پس از فروش ارائه بشه 3- از کیفیت کاریش اطمینان حاصل کنم ( با تعریف و تمجید چند نفر ) |