تالار گفتگو ستاره‌شناسان
خرید تلسکوپ از تولید کننده ایرانی - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html)
+--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html)
+--- موضوع: خرید تلسکوپ از تولید کننده ایرانی (/thread-2606.html)

صفحات 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12


خرید تلسکوپ از تولید کننده ایرانی - XT8 - 01-24-2015

چشم اولین فرصت مطالعه می کنم و خدمتتون عرض می کنم دوست خوبم.


خرید تلسکوپ از تولید کننده ایرانی - Mostafa United - 06-11-2015

منم اگه قیمت برام تفاوتش محسوس باشه ( 40 درصد ارزونتر )ایرانی میخرم البته به شرط اینکه :

1- کیفیت ظاهری تو ذوق نزنه
2- خدمات پس از فروش ارائه بشه
3- از کیفیت کاریش اطمینان حاصل کنم ( با تعریف و تمجید چند نفر )