![]() |
|
عکاسی نمای باز و landscape - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: عکاسی آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-88.html) +--- انجمن: چشماندازهای زمینی و آسمانِ شب (https://www.astrotalk.ir/forum-91.html) +--- موضوع: عکاسی نمای باز و landscape (/thread-2243.html) |
عکاسی نمای باز و landscape - Regulus - 12-13-2013 قشنگ شده. هوا ابری بوده یا بخاطر الودگی نوری اینجوری شده؟ عکاسی نمای باز و landscape - mohammad_reza - 12-13-2013 ممنون.راستش با اینکه خارج از شهر بودیم یکمی الودگی نوری داشت ولی تو ادیت بخاطر اینکه ستارها شفافتر بشن این الودگی نوری هم خیلی بیشتر شد عکاسی نمای باز و landscape - siavash82ir - 01-05-2014 خیلی قشنگ بود عکاسی نمای باز و landscape - M_Saturn - 03-25-2014 منتظر دیدن عکسهاتون توی سال جدید هستیم. |