![]() |
|
طرز کار با تلسکوپ - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html) +--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html) +--- موضوع: طرز کار با تلسکوپ (/thread-409.html) |
طرز کار با تلسکوپ - khosro777 - 03-20-2017 درود بر شما دوست عزیز در کدام شهر زندگی می کنید؟ RE: طرز کار با تلسکوپ - Aliraza - 10-10-2017 سحابی جبار تو کدوم منطقه آسمونه شمال_ شرق راهنمایی کنید |