![]() |
|
بعد از رسیدن به سرعت نور - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: اخترفیزیک و کیهانشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-9.html) +--- انجمن: کیهانشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-61.html) +--- موضوع: بعد از رسیدن به سرعت نور (/thread-1037.html) صفحات
1
2
|
بعد از رسیدن به سرعت نور - Virologist - 10-12-2009 لینک جالبی بود-مرسی در ضمن اگر در مورد standard model هم جستجو کنید یه چیزایی گیر میارید(مخصوصا تو پورتال فیزیک ویکیپدیا ) |