تالار گفتگو ستاره‌شناسان
بعد از رسیدن به سرعت نور - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: اخترفیزیک و کیهانشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-9.html)
+--- انجمن: کیهانشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-61.html)
+--- موضوع: بعد از رسیدن به سرعت نور (/thread-1037.html)

صفحات 1 2


بعد از رسیدن به سرعت نور - Virologist - 10-12-2009

لینک جالبی بود-مرسی
در ضمن اگر در مورد standard model هم جستجو کنید یه چیزایی گیر میارید(مخصوصا تو پورتال فیزیک ویکیپدیا )