![]() |
|
استاری نایت - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: استاری نایت (/thread-1072.html) صفحات
1
2
|
استاری نایت - Belder - 09-22-2009 درسته اینکه می گن سیستم و این حرفا منم فهمیدم تقریبا علکیه من با همین سیستم ویندوز 7 نصب می کنم |