تالار گفتگو ستاره‌شناسان
رصد کهکشانها - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html)
+--- انجمن: رصد ژرفای آسمان (https://www.astrotalk.ir/forum-24.html)
+--- موضوع: رصد کهکشانها (/thread-109.html)

صفحات 1 2


رصد کهکشانها - مهمان - 12-04-2007

بسیار برای شما متأسفم آقای افشار پور از لحن صحبت کردنتان با دیگران :oops:


رصد کهکشانها - AloneAstronomer - 07-19-2008

به نظر من هم کهکشان آندرومدا زیباترین کهکشان قابل دیدن چون حتی با چشم غیر مسلح هم میشه یه چیزایی دید .

من دیدن آندرومدا رو با دوربین دو چشمی بیشتر ترجیح میدم چون یزرگنمایی زیاد قشنگ نشونش نمیده .

پیروز باشید