![]() |
|
Desktop Universe - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html) +--- انجمن: نرم افزار (https://www.astrotalk.ir/forum-39.html) +--- موضوع: Desktop Universe (/thread-1094.html) صفحات
1
2
|
Desktop Universe - Belder - 10-10-2009 ehsaan نوشته: راستي دوستان كتاب "شب پرستاره" رو كه آسمان شب ميفروشه خونديد؟آره من دارم خیلی توپه :wink: |