تالار گفتگو ستاره‌شناسان
Desktop Universe - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html)
+--- انجمن: نرم افزار (https://www.astrotalk.ir/forum-39.html)
+--- موضوع: Desktop Universe (/thread-1094.html)

صفحات 1 2


Desktop Universe - Belder - 10-10-2009

ehsaan نوشته: راستي دوستان كتاب "شب پرستاره" رو كه آسمان شب ميفروشه خونديد؟
كتاب جالب و مفيديه كه نكات ريز و به درد بخوري از Starry Night ياد ميده. و براي كسي كه بخواد شروع كنه هم خوبه.
آره من دارم خیلی توپه :wink: