تالار گفتگو ستاره‌شناسان
تاريك ترين لحظه شب - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: تاريك ترين لحظه شب (/thread-1186.html)

صفحات 1 2


تاريك ترين لحظه شب - Shirmardi - 10-28-2009

(سكوت بايد كرد!)


تاريك ترين لحظه شب - iya - 10-28-2009

Why are you so significant side? doctorp30 mistake is


تاريك ترين لحظه شب - taksetareh - 11-01-2009

من که فکر میکنم تاریک ترین زمان شب وقتیه که خورشید تو پاسو بقیه اش حرف رایگانه :lol: