![]() |
|
رصد خورشیدگرفتگی - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: رصد خورشیدگرفتگی (/thread-1193.html) صفحات
1
2
|
رصد خورشیدگرفتگی - roobahak - 11-03-2009 مطمئن هستین؟ hock: من فکر می کردم فیلترهای شیشه ای همون اچ آلفا هستن.(چه فکرهایی که شما در مورد من نکردین!!!)
|