![]() |
|
تلفظ صحیح صورت های فلکی - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html) +--- انجمن: چهره های آسمان (https://www.astrotalk.ir/forum-16.html) +--- موضوع: تلفظ صحیح صورت های فلکی (/thread-1226.html) صفحات
1
2
|
تلفظ صحیح صورت های فلکی - abadanastro - 11-20-2009 otared درسته اما برساوش فکر کنم barsavosh باشه ! تلفظ صحیح صورت های فلکی - Castor va Pollux - 11-20-2009 هر جا من میگمOTARED (تو جمع عوام الناس) بهم می خندد بهم می خندند و می گند تو چه جور منجمی هستی که اسم سیاره هارو نمی دونی و وقتی میگم شما دارید اشتباه می کنید... تلفظ صحیح صورت های فلکی - iya2009 - 11-20-2009 atarod یه اشتباهیه که بین مردم رایج شده وقتی به یه آدم نا آشنا میگی otared چپ چپ نگات میکنه تلفظ صحیح صورت های فلکی - abadanastro - 11-20-2009 بهتر به عوام همون atarod بگیم و فقط به علاقه مندان و منجمان otared بگیم تلفظ صحیح صورت های فلکی - Belder - 11-21-2009 این مردمو ولشون کنید من در داشتن لیاقت اونا برای فهم یه ذره علم شک دارم |