![]() |
|
ثبت نام در نمایشگاه و کارگاه TWAN - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: رویدادهای ویژه (https://www.astrotalk.ir/forum-10.html) +--- انجمن: پروژه های TWAN (https://www.astrotalk.ir/forum-67.html) +--- موضوع: ثبت نام در نمایشگاه و کارگاه TWAN (/thread-1323.html) صفحات
1
2
|
ثبت نام در نمایشگاه و کارگاه TWAN - stella - 01-07-2011 حالا اساسا برای شرکت در این برنامه جز این که باید به خودمون زحمت بدیم و بریم دیگه باید چه کاری انجام بدیم؟
|