تالار گفتگو ستاره‌شناسان
ثبت نام در نمایشگاه و کارگاه TWAN - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: رویدادهای ویژه (https://www.astrotalk.ir/forum-10.html)
+--- انجمن: پروژه های TWAN (https://www.astrotalk.ir/forum-67.html)
+--- موضوع: ثبت نام در نمایشگاه و کارگاه TWAN (/thread-1323.html)

صفحات 1 2


ثبت نام در نمایشگاه و کارگاه TWAN - stella - 01-07-2011

حالا اساسا برای شرکت در این برنامه جز این که باید به خودمون زحمت بدیم و بریم دیگه باید چه کاری انجام بدیم؟ Big Grin