تالار گفتگو ستاره‌شناسان
یادگاری از زمین!!! - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: یادگاری از زمین!!! (/thread-1440.html)

صفحات 1 2


یادگاری از زمین!!! - مهمان - 05-15-2010

دوربین، لپتاپ، سه پایه، هاردم و دیگر هیچ .....


یادگاری از زمین!!! - Owl - 05-15-2010

كتابهاي فيزيك ذرات بنيادي و آخرين مقالات+ مقدار نامتناهي چكنويس+خودكار و مداد+مقاديري خوراكي! البته دوربين دوچشمي مورد علاقه‌ام (نيكون) و تلسكوپ 12 اينچ با تمام ابزار+دوستان خوب و غيره.


یادگاری از زمین!!! - astronomer50 - 05-16-2010

سلام به شما

من به عنوان یادگاری خانواده ام و دوستم را می بردم چون اونجا برق و خیلی چیزای دیگه نیست تا با خودم لپ تاپ و دوربین عکاسی ام را ببرم.



ممنون از سوال جالبتون


یادگاری از زمین!!! - roobahak - 05-16-2010

من چند تا از گیاهان مورد علاقه ام را همراه می برم.به نظرم اگر زنده بمونن یادگاری های خوبی از سیاره مون خواهند بود.


یادگاری از زمین!!! - Virologist - 05-18-2010

مسواکمو!!!


یادگاری از زمین!!! - supr nova - 05-18-2010

مسواک هم چیز خیلی جالبیه.هم به درد بخوره هم جا گیر نیست!!!