![]() |
|
2 سوال راجع به تلسکوپ - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html) +--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html) +--- موضوع: 2 سوال راجع به تلسکوپ (/thread-1452.html) صفحات
1
2
|
2 سوال راجع به تلسکوپ - doctorp30 - 05-20-2010 خسرو جان تست من در زمینه ی عکاسی دیپ اسکای بود. 8 داب رو با 8 اوریون ( سری طوسی ) مقایسه کردم. دوربین 400 دی و 1000 دی بود و در زمینه ی خطای کروی ، اوریون دارای خطای کمتری بود ولی رنگ 8 داب کمی غلیط تر و شفاف تر بود. تست آخرت خیلی جالبه . نتیجه ی تست رو اگه تونستی بذار. ممنونم |