![]() |
|
مشکل در دوچشمی - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html) +--- انجمن: دوربین دوچشمی (https://www.astrotalk.ir/forum-37.html) +--- موضوع: مشکل در دوچشمی (/thread-1464.html) صفحات
1
2
|
RE: مشکل در دوچشمی - mashinshenas - 10-24-2018 ممنون از راهنمایی |