تالار گفتگو ستاره‌شناسان
SkyQuest - IntelliScope - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html)
+--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html)
+--- موضوع: SkyQuest - IntelliScope (/thread-1466.html)

صفحات 1 2


SkyQuest - IntelliScope - astronomer50 - 05-31-2010

سلام

البته یه خرج اضافی هست ! ولی واسه مبتدیانی که کارشونو بدون یاد گرفتن صورفلکی شروع می کنن خیلی عالیه!! و کارشونو ساده تر می کنه