![]() |
|
SkyQuest - IntelliScope - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html) +--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html) +--- موضوع: SkyQuest - IntelliScope (/thread-1466.html) صفحات
1
2
|
SkyQuest - IntelliScope - astronomer50 - 05-31-2010 سلام البته یه خرج اضافی هست ! ولی واسه مبتدیانی که کارشونو بدون یاد گرفتن صورفلکی شروع می کنن خیلی عالیه!! و کارشونو ساده تر می کنه |