![]() |
|
حرکت تقدیمی سیارات - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: حرکت تقدیمی سیارات (/thread-1478.html) صفحات
1
2
|
حرکت تقدیمی سیارات - abadanastro - 07-03-2010 فعلا این تصویر رو ببینید برای این که بهتر حرکت تقدیمی رو درک کنید و این که چرا بهش حرکت فرفره ای هم می گویند حرکت تقدیمی سیارات - yperseusy - 07-03-2010 جالب بود خيلي باحاله
حرکت تقدیمی سیارات - abadanastro - 07-03-2010 خواستم جواب نهایی که به شکل حدس بود رو بدم ولی دیدم حیفه بذار یه مقاله توپ از توش در بیاریم پس لطفا کمی صبر کنید ( شاید 1 هفته ) |