تالار گفتگو ستاره‌شناسان
حرکت تقدیمی سیارات - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: حرکت تقدیمی سیارات (/thread-1478.html)

صفحات 1 2


حرکت تقدیمی سیارات - abadanastro - 07-03-2010

فعلا این تصویر رو ببینید برای این که بهتر حرکت تقدیمی رو درک کنید و این که چرا بهش حرکت فرفره ای هم می گویند

[عکس: 220px-Gyroscope_precession.gif]


حرکت تقدیمی سیارات - yperseusy - 07-03-2010

جالب بود خيلي باحاله Big Grin


حرکت تقدیمی سیارات - abadanastro - 07-03-2010

خواستم جواب نهایی که به شکل حدس بود رو بدم ولی دیدم حیفه بذار یه مقاله توپ از توش در بیاریم
پس لطفا کمی صبر کنید ( شاید 1 هفته )