![]() |
|
تلسکوپ دابسونی - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html) +--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html) +--- موضوع: تلسکوپ دابسونی (/thread-1644.html) صفحات
1
2
|
تلسکوپ دابسونی - ORION-M42 - 08-14-2010 سلام این دوتا یکین ولی من اوریون رو بیشتر قبول دارم تلسکوپ دابسونی - abadanastro - 08-14-2010 هیچ فرقی نمی کنه ، شما هم هی سوال تکراری نکن ، به نظر من هر کدم ارزون تره بخر . تلسکوپ دابسونی - rezash - 08-15-2010 به نظر من هم همه 8 اینچ ها تقریبا یکی هستند فقط در مارک و شکل و شمایل فرق میکنن.شما هم نسبت به بودجه ات و سلیقه ات اقدام کن. |