تالار گفتگو ستاره‌شناسان
چرا مدار بیضی؟؟؟؟ - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: چرا مدار بیضی؟؟؟؟ (/thread-1844.html)

صفحات 1 2


چرا مدار بیضی؟؟؟؟ - shabaviz - 03-19-2011

سلام.توي اخبار گفت كه محور زمين 10cmتغيير كرده! من هم نمي دونم بر چه اساسيه!


چرا مدار بیضی؟؟؟؟ - Regulus - 03-19-2011

چیزی که من شنیدم این بود که صفحه ای که ژاپن روش قرار داره 10 سانتی متر از صفحه اسیا دور شده.


چرا مدار بیضی؟؟؟؟ - shabaviz - 03-20-2011

نه به نظرم گفت كه محور زمين 10 سانت تغيير كرده و ژاپن از جاى قبليش 2 متر و 30-40 سانت جابه جا شده!
واسه همه سر سفره عيد دعا كنيم،مخصوصا مردم ژاپن و مردم كشورهاى آزاده.به اميد خدا.