تالار گفتگو ستاره‌شناسان
Liquid Mirror Telescope - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html)
+--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html)
+--- موضوع: Liquid Mirror Telescope (/thread-1847.html)

صفحات 1 2


Liquid Mirror Telescope - supr nova - 03-18-2011

از همگی ممنونم . خصوصا از آقای افشارپور به دلیل مطلب بسیار مفیدی که گذاشتن.
سپاس گذارم


Liquid Mirror Telescope - supr nova - 03-19-2011

جدا عذرخواهی می کنم ! بنده در به خاطر سپردن نام و یا فامیل اشخاص مقداری کم حافظه هستم...!!!


Liquid Mirror Telescope - Sky_Watcher - 03-19-2011

حالا یه مطلب جالب دیگه درباره ی ایران
بزرگترین تلسکوپی که تو ایران هستش فقط نیم متر قطر داره که فکر کنم تو دانشگاه شیرازه
و بزرگترین تلسکوپ شکستی تو ایران 18 سانتیمتره.

این اطلاعات برگرفته از کتاب نجوم و فضا هستش.


Liquid Mirror Telescope - Sky_Watcher - 03-19-2011

البته ایران میخواد یه تلسکوپ 3 متری بسازه که تو خاور میانه بزرگترین باشه و تو پروژه های بزرگ شرکت کنه

بازم برگرفته از کتاب نجوم و فضا.


Liquid Mirror Telescope - Dark Sky - 03-20-2011

Sky_Watcher نوشته: البته ایران میخواد یه تلسکوپ 3 متری بسازه که تو خاور میانه بزرگترین باشه و تو پروژه های بزرگ شرکت کنه

بازم برگرفته از کتاب نجوم و فضا.
3.5 یا به طور دقیق تر 3.40 سانتیمتر که این تلسکوب به 10 تلسکوب بزرگ جهان می بیوندد.


Liquid Mirror Telescope - Sky_Watcher - 03-20-2011

Confusedhock:
درسته :roll: