![]() |
|
پايه مناسب براي تلسكوپ 10 اينچ - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html) +--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html) +--- موضوع: پايه مناسب براي تلسكوپ 10 اينچ (/thread-1864.html) صفحات
1
2
|
پايه مناسب براي تلسكوپ 10 اينچ - shabaviz - 04-19-2011 سلام. اگه ممكنه در مورد 8 اينچ ساده هم كمترين پايه از نظر قيمت رو بگين.ممنونم پايه مناسب براي تلسكوپ 10 اينچ - only orion - 04-19-2011 harriet نوشته: سلام. اگه ممكنه در مورد 8 اينچ ساده هم كمترين پايه از نظر قيمت رو بگين.ممنونمسلام 8 اینچ نیوتنی(دابسونی نه) رو روی eq5 معمولی گذاشتیم تونستیم حدود 5/2 دقیقه نوردهی بدون خطا داشته باشیم.در مورد دابسونی نمی دونم ولی قطعا heq5 میتونه یک انتخاب عالی باشه. |