![]() |
|
تلسکوپ 8 اینچی دابسونی Guan Sheng - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html) +--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html) +--- موضوع: تلسکوپ 8 اینچی دابسونی Guan Sheng (/thread-1912.html) صفحات
1
2
|
تلسکوپ 8 اینچی دابسونی Guan Sheng - MY SKY - 06-30-2011 جنسش کیفیتش کاربردش معتبر بودنش تلسکوپ 8 اینچی دابسونی Guan Sheng - مهمان - 07-01-2011 MY SKY نوشته: جنسش کیفیتش کاربردش معتبر بودنش نه دوست من اشتباه نکن. این شرکت از دیگر شرکتها بسیار نوپاتر است. کیفیت این و اسکای واچر یکی است.
تلسکوپ 8 اینچی دابسونی Guan Sheng - Sky_Watcher - 07-01-2011 به نظر من اسکای واچر بهتره چون هم اسم منه در ضمن مشهورتره :wink: تلسکوپ 8 اینچی دابسونی Guan Sheng - MY SKY - 07-02-2011 کیفیت دوتاش یکیه اما قیمت او یکی گرون تره تلسکوپ 8 اینچی دابسونی Guan Sheng - MY SKY - 07-02-2011 راستی اقایabserverچرا فروشگاه ایران اپتیک خرید حضوری نداره؟؟؟؟ |