تالار گفتگو ستاره‌شناسان
تلسکوپ 8 اینچی دابسونی Guan Sheng - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html)
+--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html)
+--- موضوع: تلسکوپ 8 اینچی دابسونی Guan Sheng (/thread-1912.html)

صفحات 1 2


تلسکوپ 8 اینچی دابسونی Guan Sheng - MY SKY - 06-30-2011

جنسش کیفیتش کاربردش معتبر بودنش


تلسکوپ 8 اینچی دابسونی Guan Sheng - مهمان - 07-01-2011

MY SKY نوشته: جنسش کیفیتش کاربردش معتبر بودنش


نه دوست من اشتباه نکن. این شرکت از دیگر شرکتها بسیار نوپاتر است. کیفیت این و اسکای واچر یکی است. Smile


تلسکوپ 8 اینچی دابسونی Guan Sheng - Sky_Watcher - 07-01-2011

به نظر من اسکای واچر بهتره چون هم اسم منه در ضمن مشهورتره :wink:


تلسکوپ 8 اینچی دابسونی Guan Sheng - MY SKY - 07-02-2011

کیفیت دوتاش یکیه اما قیمت او یکی گرون تره


تلسکوپ 8 اینچی دابسونی Guan Sheng - MY SKY - 07-02-2011

راستی اقایabserverچرا فروشگاه ایران اپتیک خرید حضوری نداره؟؟؟؟