تالار گفتگو ستاره‌شناسان
با تلسکوپ 6 اینچ می توان تمام اجرام مسیه را رصد کرد؟ - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html)
+--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html)
+--- موضوع: با تلسکوپ 6 اینچ می توان تمام اجرام مسیه را رصد کرد؟ (/thread-2135.html)

صفحات 1 2


با تلسکوپ 6 اینچ می توان تمام اجرام مسیه را رصد کرد؟ - MY SKY - 12-04-2011

اگه فعلا قید عکاسی رو زدی همون 8اینچ دابسونی رو بگیر.چون از لحاظبزرگنمایی و کیفیت یه چیز دیگست.بعدش واسه عکاسی یه پایه خوب بگیر البته پایه خوب بخوای واسش بگیری که وزنشم تحمل کنه بالا یه تومن پات در میاد:-d