![]() |
|
قیمیت 10 اینچ دابسونی - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html) +--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html) +--- موضوع: قیمیت 10 اینچ دابسونی (/thread-2142.html) صفحات
1
2
|
قیمیت 10 اینچ دابسونی - MY SKY - 12-04-2011 شاید بخاطر پایه بوده البته با پایه هم اینقدر در نمیاد خیلی کشیده روش |