تالار گفتگو ستاره‌شناسان
قیمیت 10 اینچ دابسونی - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html)
+--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html)
+--- موضوع: قیمیت 10 اینچ دابسونی (/thread-2142.html)

صفحات 1 2


قیمیت 10 اینچ دابسونی - MY SKY - 12-04-2011

شاید بخاطر پایه بوده البته با پایه هم اینقدر در نمیاد خیلی کشیده روش