![]() |
|
آرزوی زندگی در خارج از زمین - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: سفر فضایی (https://www.astrotalk.ir/forum-52.html) +--- موضوع: آرزوی زندگی در خارج از زمین (/thread-2323.html) صفحات
1
2
|
آرزوی زندگی در خارج از زمین - هلیا - 08-04-2012 Observer نوشته: خیلی قبول دارم... اما چه کار کنم که زمینی مونمامان از دست این زمینی مودن همه ما ها آرزوی زندگی در خارج از زمین - amir adib - 08-04-2012 یه هفته اورانوس(گرمای اهواز از تنم خارج بشه:grin بعدشم مریخ.
آرزوی زندگی در خارج از زمین - khosro777 - 08-04-2012 نیک اندیشیدن و پاک بودن فکر هر انسانی می تواند راهی برای سفری رویایی او به خارج از زمین باشد.
|