![]() |
|
امشب شهاب باران و مقارنه ماه و مشتری - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html) +--- انجمن: بارش های شهابی (https://www.astrotalk.ir/forum-22.html) +--- موضوع: امشب شهاب باران و مقارنه ماه و مشتری (/thread-2346.html) صفحات
1
2
|
امشب شهاب باران و مقارنه ماه و مشتری - Regulus - 08-12-2012 چرا هيچى نمياد. من فقط يكى ديدم. امشب شهاب باران و مقارنه ماه و مشتری - NARUTO - 08-12-2012 با چشم مصلح میبینی یا غیر مصلح :confused: امشب شهاب باران و مقارنه ماه و مشتری - Regulus - 08-12-2012 چشم مسلح نداره كه. مگه اينكه بخواى با انتن راديويى ببينى. امشب شهاب باران و مقارنه ماه و مشتری - NSB7 - 08-12-2012 ماه امشب ساعت 1:28 طلوع میکند و مشتری ساعت 1:23 ساعت 1:43 میتوان مقارنه ی ماه و مشتری را مشاهده کرد.جدایی زاویه ای این دو 1درجه و 15 دقیقه س قوسی در ساعت مذکور میباشد و هر چه از این زمان میگذرد جدایی زاویه ای بیشتر میشود. |