![]() |
|
یه عکس محشر.....! - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: دانش هوافضا (https://www.astrotalk.ir/forum-13.html) +--- انجمن: فناوری ماهوارهها (https://www.astrotalk.ir/forum-85.html) +--- موضوع: یه عکس محشر.....! (/thread-2367.html) صفحات
1
2
|
یه عکس محشر.....! - mohammad_reza - 09-05-2012 در این که عکس اغراق امیزه شکی نیست |