تالار گفتگو ستاره‌شناسان
یه عکس محشر.....! - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: دانش هوافضا (https://www.astrotalk.ir/forum-13.html)
+--- انجمن: فناوری ماهواره‌ها (https://www.astrotalk.ir/forum-85.html)
+--- موضوع: یه عکس محشر.....! (/thread-2367.html)

صفحات 1 2


یه عکس محشر.....! - mohammad_reza - 09-05-2012

در این که عکس اغراق امیزه شکی نیست