تالار گفتگو ستاره‌شناسان
روانشناسی تالار - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html)
+--- انجمن: رویدادهای مهم دنیای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-28.html)
+--- موضوع: روانشناسی تالار (/thread-2448.html)

صفحات 1 2


روانشناسی تالار - kamy - 08-04-2013

فقط یه چیز میتونه کسی رو حاظر به این کار کنه یا آرزوی شهرت که احمقانس یا این که بخواد قدمی در راه بشریت برداره


روانشناسی تالار - M_Saturn - 08-04-2013

چرا احمقانه؟ چون بی بازگشته؟


روانشناسی تالار - Regulus - 08-04-2013

m_Satrun نوشته: چرا احمقانه؟ چون بی بازگشته؟
نه، اینکه بخاطر کسب شهرت بره، احمقانس.


روانشناسی تالار - mohammad_reza - 08-04-2013

خواهشا خواهشا از زدن پست اسپم خودداری کنید
پستهای بیخودی هم که زده شده پاک میشه
با تشکر