![]() |
|
کلیات المپیاد نجوم - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: آزمونها و المپیادها (https://www.astrotalk.ir/forum-12.html) +--- انجمن: روشهای یادگیری المپیاد ستارهشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-82.html) +--- موضوع: کلیات المپیاد نجوم (/thread-295.html) صفحات
1
2
|
کلیات المپیاد نجوم - Castor va Pollux - 03-07-2009 المپیاد از ستاره شناسی اماتوری هست؟ کلیات المپیاد نجوم - abadanastro - 03-08-2009 مرحله اول سوالات آماتوری 50 درصد و بقیه مسایل محاسباتی است اما مرحله دوم 9 تا مسئله است که باید تشریحی حل بشه و دیگه درصد آماتوری کم میشه کلیات المپیاد نجوم - Belder - 03-08-2009 المپیاد محاسباتیه ولی اگه آماتوری می خاهید چهارمین مسابقه سراسری نجوم خوبه که برای ثبت نام به این سایت مراجعه کنید: www.nojumi.org کلیات المپیاد نجوم - Castor va Pollux - 03-08-2009 بله این مسابقه رو شرکت کردم.اما ثبت نامش سخته و خیلی اذتم کرد ولی مسابقه جالبیه.متشکرم کلیات المپیاد نجوم - Belder - 03-08-2009 منم خیلی اذیت کرد چرا در این مسابقه معروف عمومی ثبت نام اذیت میکنه؟ :roll: کلیات المپیاد نجوم - Castor va Pollux - 03-08-2009 واقعا خیلی ناراحت کننده است.من که یک ای میل اعتراض بهشون دادم |