تالار گفتگو ستاره‌شناسان
برا المپیاد کتاب می خوام - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: آزمون‌ها و المپیادها (https://www.astrotalk.ir/forum-12.html)
+--- انجمن: روش‌های یادگیری المپیاد ستاره‌شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-82.html)
+--- موضوع: برا المپیاد کتاب می خوام (/thread-370.html)

صفحات 1 2


برا المپیاد کتاب می خوام - Monoceros - 05-05-2008

یه توصیه:
به المپیاد مثل هدف نگاه نکنید و تنها از خوندن مطالب نجومی لذت ببرید
شما به نجوم علاقه دارید و المپیاد سر راهتون قرار گرفته. . .
اگه این جوری نباشه(که بعیده) اگه خدای نکرده قبول نشید و مدال نیارید از نجوم یه کم زده می شید اگه هم مدال بیارید از نجوم یه کم سیر می شید.