![]() |
|
انحراف مدار زمین؟ - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: انحراف مدار زمین؟ (/thread-446.html) صفحات
1
2
|
انحراف مدار زمین؟ - Shirmardi - 10-14-2008 من هم از شما تشکر می کنم چون شما با سوالات جالب و خوبتون باعث شدید که من هم چیزهایی تازه یاد بگیرم و مطالبی رو که فراموش کرده بودم رو دوباره به یاد بیارم. در آخر امیدوارم که این پرسش و پاسخ ها همچنان ادامه پیدا کند! از اشتباهات تایپی زیادی که در پست های قبلی داشتم پوزش می طلبم! انحراف مدار زمین؟ - amirfoaad - 10-15-2008 باعث افتخار من است. hock: hock: hock: hock:
|