![]() |
|
بارش شهابی جوزایی - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html) +--- انجمن: بارش های شهابی (https://www.astrotalk.ir/forum-22.html) +--- موضوع: بارش شهابی جوزایی (/thread-485.html) صفحات
1
2
|
بارش شهابی جوزایی - Dark Sky - 12-12-2010 negarin23 نوشته: من خیلی دوست دارم برم ولی هیچ توری رو نمی شناسم.شما تو کدوم شهر هستید؟؟؟؟ |