تالار گفتگو ستاره‌شناسان
بارش شهابی جوزایی - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html)
+--- انجمن: بارش های شهابی (https://www.astrotalk.ir/forum-22.html)
+--- موضوع: بارش شهابی جوزایی (/thread-485.html)

صفحات 1 2


بارش شهابی جوزایی - Dark Sky - 12-12-2010

negarin23 نوشته: من خیلی دوست دارم برم ولی هیچ توری رو نمی شناسم.
میشه اگه کسی می شناسه بهم معرفی کنه
ممنون
شما تو کدوم شهر هستید؟؟؟؟