تالار گفتگو ستاره‌شناسان
رصد خانه زعفرانیه - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گروه‌های ستاره‌شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-6.html)
+--- انجمن: انجمن‌های ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-46.html)
+--- موضوع: رصد خانه زعفرانیه (/thread-56.html)

صفحات 1 2


رصد خانه زعفرانیه - baranygirl - 05-29-2007

برای استفاده از رصد خانه زعفرانیه شرایط خاصی هم لازمه؟


رصد خانه زعفرانیه - maroufi - 06-13-2007

من که از دوره های رصد خانه زعفرانیه بسیار راضی هستم.
خشایار معروفی


رصد خانه زعفرانیه - مهمان - 06-15-2007

رصدخانه برای تابستانم برنامه ای ندارد؟


رصد خانه زعفرانیه - maroufi - 06-19-2007

من امروز آنجا بودم


رصد خانه زعفرانیه - venus severus - 02-19-2008

میشه یکی برنامه کلاسا و روزها و شرایطش رو بگه؟ :!: