![]() |
|
رصد خانه زعفرانیه - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گروههای ستارهشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-6.html) +--- انجمن: انجمنهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-46.html) +--- موضوع: رصد خانه زعفرانیه (/thread-56.html) صفحات
1
2
|
رصد خانه زعفرانیه - baranygirl - 05-29-2007 برای استفاده از رصد خانه زعفرانیه شرایط خاصی هم لازمه؟ رصد خانه زعفرانیه - maroufi - 06-13-2007 من که از دوره های رصد خانه زعفرانیه بسیار راضی هستم. خشایار معروفی رصد خانه زعفرانیه - مهمان - 06-15-2007 رصدخانه برای تابستانم برنامه ای ندارد؟ رصد خانه زعفرانیه - maroufi - 06-19-2007 من امروز آنجا بودم رصد خانه زعفرانیه - venus severus - 02-19-2008 میشه یکی برنامه کلاسا و روزها و شرایطش رو بگه؟ :!: |