![]() |
|
اولین ماه گرفتگی وخورشیدگرفتگی امسال کی - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html) +--- انجمن: خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی (https://www.astrotalk.ir/forum-29.html) +--- موضوع: اولین ماه گرفتگی وخورشیدگرفتگی امسال کی (/thread-605.html) صفحات
1
2
|
اولین ماه گرفتگی وخورشیدگرفتگی امسال کی - Castor va Pollux - 03-07-2009 من هم خیلی مشتاقم برم.امیدوارم با حمایت سازمان های... این سفر برای علاقه مندان با هزینه ی کم ممکن بشه اولین ماه گرفتگی وخورشیدگرفتگی امسال کی - Castor va Pollux - 03-09-2009 اقای جعفری زاده ممکنه خودتون جواب بدید.این سفر تو برنامه کاریتون هست یا نه/؟ |