تالار گفتگو ستاره‌شناسان
اولین ماه گرفتگی وخورشیدگرفتگی امسال کی - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html)
+--- انجمن: خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی (https://www.astrotalk.ir/forum-29.html)
+--- موضوع: اولین ماه گرفتگی وخورشیدگرفتگی امسال کی (/thread-605.html)

صفحات 1 2


اولین ماه گرفتگی وخورشیدگرفتگی امسال کی - Castor va Pollux - 03-07-2009

من هم خیلی مشتاقم برم.امیدوارم با حمایت سازمان های... این سفر برای علاقه مندان با هزینه ی کم ممکن بشه


اولین ماه گرفتگی وخورشیدگرفتگی امسال کی - Castor va Pollux - 03-09-2009

اقای جعفری زاده ممکنه خودتون جواب بدید.این سفر تو برنامه کاریتون هست یا نه/؟