تالار گفتگو ستاره‌شناسان
معرفی مستند ها و دی وی دی های ستاره شناسی - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html)
+--- انجمن: نرم افزار (https://www.astrotalk.ir/forum-39.html)
+--- موضوع: معرفی مستند ها و دی وی دی های ستاره شناسی (/thread-668.html)

صفحات 1 2


معرفی مستند ها و دی وی دی های ستاره شناسی - Regulus - 02-08-2012

بله منم این نرم افزارو دیدم. البته یکی دو سال پیش. که البته به دلیل وجود انواع نرم افزار های نجومی دیگه به چشم نمیومد ولی مطمئنا 8-9 سال پیش چیز واقعا عجیبی بوده.