![]() |
|
این چیه - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html) +--- انجمن: رصد ژرفای آسمان (https://www.astrotalk.ir/forum-24.html) +--- موضوع: این چیه (/thread-702.html) صفحات
1
2
|
این چیه - Sun girl - 09-25-2009 واقعا سحابی زیبایی یه
|