![]() |
|
یه مشکل دیگه - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: ستاره شناسان (https://www.astrotalk.ir/forum-49.html) +--- موضوع: یه مشکل دیگه (/thread-943.html) صفحات
1
2
|
یه مشکل دیگه - مهمان - 09-02-2009 سلام جهت تعمیر ابزارهای خود می توانید با فروشگاه ایران اپتیک تماس بگیرید و وسایل خود را جهت تعمیر به آدرسی که مدیر آن به شما خواهد داد ارسال کنید. www.iranoptic.ir یه مشکل دیگه - Belder - 09-02-2009 اگه بغلش رو سوراخ کنم و با پیچ پایه ها رو ببندم جواب میده؟ یه مشکل دیگه - abadanastro - 09-02-2009 البته اما بهتره ترازش کنید |