تالار گفتگو ستاره‌شناسان
یه مشکل دیگه - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: ستاره شناسان (https://www.astrotalk.ir/forum-49.html)
+--- موضوع: یه مشکل دیگه (/thread-943.html)

صفحات 1 2


یه مشکل دیگه - مهمان - 09-02-2009

سلام

جهت تعمیر ابزارهای خود می توانید با فروشگاه ایران اپتیک تماس بگیرید و وسایل خود را جهت تعمیر به آدرسی که مدیر آن به شما خواهد داد ارسال کنید.

www.iranoptic.ir


یه مشکل دیگه - Belder - 09-02-2009

اگه بغلش رو سوراخ کنم و با پیچ پایه ها رو ببندم جواب میده؟


یه مشکل دیگه - abadanastro - 09-02-2009

البته
اما بهتره ترازش کنید