تالار گفتگو ستاره‌شناسان
نقد فعالیت star - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: تماس با مدیران تالار (https://www.astrotalk.ir/forum-8.html)
+--- انجمن: تماس با نگاهبان ها و مدیر کل (https://www.astrotalk.ir/forum-58.html)
+--- موضوع: نقد فعالیت star (/thread-965.html)

صفحات 1 2


نقد فعالیت star - Castor va Pollux - 09-03-2009

خب می تونیم فقط خوبی های همدیگه رو بگیم.


نقد فعالیت star - Belder - 09-03-2009

آقای جعفری زاده چرا همدیگه رو نقد نکنیم ؟
اطمینان دارم اونقدر هممون منطقی هستیم که دعوامون نشه


نقد فعالیت star - abadanastro - 09-03-2009

به نظر میاد این سوژه بیخود ایجاد شده باشه


نقد فعالیت star - reza222 - 09-03-2009

به نظر من هر کدوم از مدیران به اندازه کافی اینجا زحمت کشیدن.
منم با آقای جعفری زاده موافقم. گرچه تاحالا افتخار آشنایی با ایشونو نداشتم از نزدیک :roll: اما این چن ماهه که عضو انجمن جدیدی شدم به اندازه تمام عمرم با ایشون آشنا شدم.