تالار گفتگو ستاره‌شناسان
kastor va polux - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: تماس با مدیران تالار (https://www.astrotalk.ir/forum-8.html)
+--- انجمن: تماس با نگاهبان ها و مدیر کل (https://www.astrotalk.ir/forum-58.html)
+--- موضوع: kastor va polux (/thread-970.html)

صفحات 1 2


kastor va polux - Castor va Pollux - 09-15-2009

سلام.خیلی ازتون متشکرم.این لطفتونو می رسونه.این چه حرفیه نوکرم


kastor va polux - Virologist - 09-15-2009

آقا سلام
صمیمانه تبریک میگم-البته ببخشید من یه کم دیر متوجه شدم-موفق باشید Big Grin


kastor va polux - skytotelescope - 09-15-2009

من نیز به نوبه خودم به شما تبریک عرض میکنم.با ارزوی موفقیت روز افزون شما