![]() |
|
پیشنهادها و انتقادات از انجمن و اعضا - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: تماس با مدیران تالار (https://www.astrotalk.ir/forum-8.html) +--- انجمن: تماس با نگاهبان ها و مدیر کل (https://www.astrotalk.ir/forum-58.html) +--- موضوع: پیشنهادها و انتقادات از انجمن و اعضا (/thread-137.html) |
پیشنهاد ات و انتقادات از انجمن و اعضا - mohammad_reza - 09-27-2012 کسی از v k خبر نداره خیلی وقته نیست پیشنهاد ات و انتقادات از انجمن و اعضا - Regulus - 09-27-2012 فکر کنم سربازیه پیشنهاد ات و انتقادات از انجمن و اعضا - mohammad_reza - 09-27-2012 اره ولی خیلی وقت میشه مرخصی نیومد قبلا زیاد میومد پیشنهاد ات و انتقادات از انجمن و اعضا - Regulus - 09-27-2012 اون اوایل دلش با خونه بوده، الان دوست داره سریعتر تموم شه. پیشنهاد ات و انتقادات از انجمن و اعضا - M_Saturn - 09-27-2012 [FONT="]به نظرم خوبه توی تالار گالری برای عکس دوستان اختصاص بدیم.[/FONT] پیشنهاد ات و انتقادات از انجمن و اعضا - Regulus - 09-27-2012 چیو برای عکس دوستان اختصاص بدیم؟ پیشنهاد ات و انتقادات از انجمن و اعضا - M_Saturn - 09-27-2012 یه گالری درست بشه از عکس اعضا پیشنهاد ات و انتقادات از انجمن و اعضا - amir adib - 10-10-2012 کسی میدونه چرا اقای جعفری زاده نیستند؟؟ پیشنهاد ات و انتقادات از انجمن و اعضا - sahand - 10-10-2012 من كه خيلي وقته نميبينم پیشنهاد ات و انتقادات از انجمن و اعضا - M_Saturn - 10-10-2012 ایشون درگیر یک سری از مسائل هستند ومتاسفانه کمتر وقت میکنن به تالار سر بزنن. امیدواریم هرجا که هستن سلامت، موفق و خوشبخت باشن. |