تالار گفتگو ستاره‌شناسان
یه پیشنهاد برای همه اعضا - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: یه پیشنهاد برای همه اعضا (/thread-1026.html)

صفحات 1 2 3


یه پیشنهاد برای همه اعضا - skytotelescope - 09-15-2009

من هم میتونم خبر جمع کنم و اعضا رو از همایشهای گروههای نجومی شهرمون اگاه کنم.


یه پیشنهاد برای همه اعضا - Sun girl - 09-16-2009

منم با پیشنهاد تشکیل وب سایت موافقم Big Grin


یه پیشنهاد برای همه اعضا - Castor va Pollux - 09-16-2009

اينجا كي با HTMLاشنايي داره؟