![]() |
|
یه پیشنهاد برای همه اعضا - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: یه پیشنهاد برای همه اعضا (/thread-1026.html) |
یه پیشنهاد برای همه اعضا - skytotelescope - 09-15-2009 من هم میتونم خبر جمع کنم و اعضا رو از همایشهای گروههای نجومی شهرمون اگاه کنم. یه پیشنهاد برای همه اعضا - Sun girl - 09-16-2009 منم با پیشنهاد تشکیل وب سایت موافقم
یه پیشنهاد برای همه اعضا - Castor va Pollux - 09-16-2009 اينجا كي با HTMLاشنايي داره؟ |