![]() |
|
شما از چه اینترنتی استفاده می کنید ؟ - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: شما از چه اینترنتی استفاده می کنید ؟ (/thread-1052.html) |
شما از چه اینترنتی استفاده می کنید ؟ - abadanastro - 09-16-2009 بابا ایول به این همه فعالیت چه سریع این همه پست دادین ! ---------------- آقا ما از نت 128 ای دی اس ال استفاده می کنیم و سرعت دانلودش حداکثر 17 یا 18 kb/s است . و ما هر ماه داریم 35 هزار تومان شارژ میدیم !!!!!!!!!!!!! |