تالار گفتگو ستاره‌شناسان
شما از چه اینترنتی استفاده می کنید ؟ - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: شما از چه اینترنتی استفاده می کنید ؟ (/thread-1052.html)

صفحات 1 2 3


شما از چه اینترنتی استفاده می کنید ؟ - abadanastro - 09-16-2009

بابا ایول به این همه فعالیت چه سریع این همه پست دادین !
----------------
آقا ما از نت 128 ای دی اس ال استفاده می کنیم و سرعت دانلودش حداکثر 17 یا 18 kb/s است .
و ما هر ماه داریم 35 هزار تومان شارژ میدیم !!!!!!!!!!!!!