تالار گفتگو ستاره‌شناسان
کدام کتاب رو بخونم؟ - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html)
+--- انجمن: گزارش های رصدی (https://www.astrotalk.ir/forum-14.html)
+--- موضوع: کدام کتاب رو بخونم؟ (/thread-1378.html)

صفحات 1 2 3


کدام کتاب رو بخونم؟ - Sky_Watcher - 06-08-2011

آره این سایت:[url]
http://www.adinebook.com/[/url]


کدام کتاب رو بخونم؟ - MY SKY - 06-08-2011

کتاب نجوم نداره؟


کدام کتاب رو بخونم؟ - Sky_Watcher - 06-08-2011

کی میگه نداره؟؟؟
تو قسمت سرچ اسم کتاب یا بخشی از کلمه ی اونو بنوییس برات میاره :mrgreen:


کدام کتاب رو بخونم؟ - MY SKY - 06-08-2011

اها ممنون


کدام کتاب رو بخونم؟ - Sky_Watcher - 06-08-2011

کتابای قشنگی داره
زمانی که تو تهران نمایشگاه کتاب برپا بود از اونجا هم میشد خرید.