تالار گفتگو ستاره‌شناسان
برنامه ناسا برای رسیدن به مریخ - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: برنامه ناسا برای رسیدن به مریخ (/thread-1460.html)

صفحات 1 2 3


برنامه ناسا برای رسیدن به مریخ - melody - 05-27-2010

آخیش راحت شدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Big Grin


برنامه ناسا برای رسیدن به مریخ - only orion - 05-27-2010

تبارک الله احسن الخالقین


برنامه ناسا برای رسیدن به مریخ - astronomer50 - 05-27-2010

سلام


از دوستان دیگه خواهشمندم که تو این سوژه نظر بدن چون موضوعش خیلی جالبه. درضمن از abadanastro ی عزیز تشکر می کنم واقعا ایده ی جالبیه!



اولین جمله.....؟ Idea


برنامه ناسا برای رسیدن به مریخ - supr nova - 05-27-2010

پس این روح که می گن کجاست...!!!!؟؟؟؟؟