![]() |
|
برنامه ناسا برای رسیدن به مریخ - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: برنامه ناسا برای رسیدن به مریخ (/thread-1460.html) |
برنامه ناسا برای رسیدن به مریخ - melody - 05-27-2010 آخیش راحت شدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برنامه ناسا برای رسیدن به مریخ - only orion - 05-27-2010 تبارک الله احسن الخالقین برنامه ناسا برای رسیدن به مریخ - astronomer50 - 05-27-2010 سلام از دوستان دیگه خواهشمندم که تو این سوژه نظر بدن چون موضوعش خیلی جالبه. درضمن از abadanastro ی عزیز تشکر می کنم واقعا ایده ی جالبیه! اولین جمله.....؟
برنامه ناسا برای رسیدن به مریخ - supr nova - 05-27-2010 پس این روح که می گن کجاست...!!!!؟؟؟؟؟ |